Raynaud's Snow Globe

8.1.13


İstanbul'da yine bir Ocak ayının 2. haftası her yer bembeyaz. Raynaud camiamız için zor günler tabi, ama bugün benim sarışın kar küremde hayat çok güzel. Bu eve taşınırken "kesin kışı çok güzel olacak" demiştim ve bu sabah gerçek oldu. Bir gün hakkında tahminde bulunurken aslında hiçbir şey bilemiyormuşuz.

Her yer bembeyaz olunca bu ara ne kadar koyu olursan ol dengeleniyorsun. Uzun bir aradan sonra (77 günden fazla) kendimi biraz daha iyi hissettim. Bu ara -şu sadece kendi kişisel uçlarında kötü günler yaşayan insanlara özgü durağan aydınlanmayla- her şeyin düzeltilebilir olduğuna inanıyorum. Öyle veya böyle. Mesela şöyle: Kar, altında yürümek, üstünde yuvarlanmak, elinde tutmak için imkansızsa; izlemen için orada. Baksana bi! Düzeldi di mi?

Bu ara derin mevzular var; o kadar derin ki insanın kalbi raynaud atağı geçiriyor. Hatta bu yüzden hastalanıyor. Bence bu da düzeltilir, bir hilesi bulunur. Derin mevzular da düzeltilir. Seni koruyacak bir yer bulduğun sürece kar soğuk bir şey değil. Söylenenin aksine Raynaud tedavisi olmayan bir şey değil.

Siz yine benim yerime de çirkin bir bir kardan adam yapın, adını Maurice Raynaud koyun :)
 

©Copyright 2011 ... | TNB | Blogger Blog Templates