s it is

12.5.12



Sevgili sevgiliniz, vakti zamanında birilerine çok aşıksa, onunla bunca zaman sonra yeniden görüşmesi, en büyük fobi. Hatta haklı olarak izin bile vermezsiniz belki. Vermemelisiniz tabi.

Bir Cumartesi sabahı saat 09:00'da, herkes uyurken herkesden gizli gizli, Ogün'le buluşuyoruz.

İyi ki de buluşuyoruz. Eşyalar çıkıp, ev bana hazır hale geldikten sonra, iş "hala istiyor musun"a gelince galiba, benim sarışın sevgilimde pek doğru olup, burada olmayan şeyler ortaya çıkıyor. Bu ev, çok tadilat istiyor.

Annesine, "Bende raynaud diye bir rahatsızlık var, rutubetten çok etkileniyorum, bu evi çok sevdim ama sanırım benim için uygun değil" diyorum gülümseyerek. O da gülümsüyor, "Zaten kediniz varsa ben de tercih etmeyeyim, lütfen kusura bakmayın."

İyi ki görüşmüşüz diyerek, arkadaşça yollarımızı ayırıyoruz.

Bir kez daha görmesine izin verin yani. Görmeye ihtiyacı var, hafızasındaki gibi kalmasından daha iyi, korkacak bir şey yok.

Suadiye it is.


 

©Copyright 2011 ... | TNB | Blogger Blog Templates