yakışıklı bahçe katı

2.5.12

Dün çok yakışıklı bir evi gezdik.

Arkadaşın fotoğraflarını görünce, aşk meşk zırvalarını bir kenara bırakıp kendisiyle tanışmak istedim. Bakalım yeterince şekilci bir insan mıymışım başlıklı deneyimi gerçekleştirmek üzere Suadiye yollarına düştük.

Suadiye pek istemesem de aday semtlerimin başında geliyor ve bu yakışıklı da Suadiye'nin bayağı güzel-işlek bir noktasında bulunuyor. İçine girer girmez de bahçe katı olması dışında kusursuz.

Bahçe katı olunca balkon olmuyor tabi, ama burada cesur kedimiz için genişçe bir kapalı balkon mevcut. Tek eksiği açık balkon. Tek eksiği herhangi bir manzara. Duvara bakıyorsun bol miktarda.

Teklif verdim, inmediler. O fiyata tutulmaz mıydı, tutulurdu. Tuttum mu, tutmadım. Neden mi, bilmiyorum.

Neyim var bilmiyorum!

Bir süre -bugün mesela- daha fazla ev gezmek istemiyorum.

nota bene: bu yazı metafor içermemekte.



 

©Copyright 2011 ... | TNB | Blogger Blog Templates