10.10.09

Türkiye’nin ilk uluslararası Reggae Festivali Unite in Paradise, 16-19 Mayıs tarihlerinde Antalya-Adrasan'da gerçekleşti..
izle









Reklamsız duyurusuz başlayan Genç Mikrofon Liselerarası Müzik Yarışması’nın, TRT’deki canlı yayını ile tesadüfen karşılaştım.
tamamını oku







Karnaval’dan bu yana beni en heyecanlandıran grup, Haydut. İlk albümlerine ‘Olsun Varsın’ demişler.
tamamını oku





Beni çaktırmadan üç saat kilitleyecek yeni bir site keşfettim: hayhuy.com
tamamını oku



Geçen hafta, ‘Dibine Kadar’ klibi yayına girdi ve daha fazla kendimi tutamaz oldum.
eleştiri oku








Manga, ikinci albümü Şehr-i Hüzün ile “sessizlik sona erdi beyler” dedi.
'Dünyanın Sonuna Doğmuşum' hakkında birkaç cümlem var.
eleştiri oku






Geçtiğimiz Perşembe Ghetto’da gerçekleşen International Ska Circus'ın menüsünde, ara sıcak olarak İstanbul Ska Foundation,Dengesiz Herifler ve H.I.S; ana grup olarak The Toasters ile Deal’s Gone Bad vardı.
izle & oku







Jack Daniel’s Rock Müzik Yarışması 2009’un final gecesi, geçtiğimiz Cumartesi, Ghetto’daydı.
izle & oku




 

©Copyright 2011 ... | TNB | Blogger Blog Templates